Beoordelingen van Poke You Tilburg

Recente recensies

4.0
Anon
1 oktober 2022

1 grote chunk avocado zo erin gedaan, in plaats van het in kleine stukjes erin te doen. Prijs is te hoog voor de kwaliteit die je er voor krijgt. Bij afhalen met contant als betalingswijze vergeet het personeel altijd de klant te laten betalen. De bestelling ligt wel op tijd klaar.

Kaylan
30 september 2022

De bowl zelf is altijd lekker, maar er zaten geen stokjes en sojasaus bij. Die mistte ik wel echt

Koen
26 september 2022
B
26 september 2022
Ronald
15 september 2022
Bou
14 september 2022

Alles was perfect. Precies zoals een pokebowl hoort. M'n teleurstelling van de eerste bestelling is helemaal vergeten

De kok
11 september 2022

Ik vond het deze keer minder goed als dat we gewend zijn. Amper saus en kip in de pokebowl dus deze was behoorlijk droog. Terwijl ze normaal heerlijk zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mareno
9 september 2022

Bestellen ging makkelijk, kwaliteit was prima.

Verbeeten
7 september 2022

Het was weer erg lekker, het viel me alleen op dat de pokebowl kleiner was dan dat ik gewend ben. Denk dat het qua hoeveelheid 1/3 scheelde... Dat vind ik eigenlijk best veel minder en dat voor dezelfde prijs. Had ook nog losse zalm erbij besteld met de vraag zonder peper/chili en dit was perfect gedaan. Heb ervan genoten.

Tim de Beer
6 september 2022

Zeer lekkere, goed gevulde bowls! Ook als goedmaker voor de late levering een blikje drinken ontvangen. Aanrader!

Monique
28 augustus 2022

Heerlijk van gegeten, helaas wel expliciet in bestek gevraagd bij de bestelling maar in de trein (waar ik 2 uur in zou zitten) erachter komen dat die er niet bij zit. Vandaar 4 sterren

Denise
22 augustus 2022

Veelste veel saus over de poke bowls en de tonijn was in grote blokken gesneden en heel taai!

Reactie van Poke You

Hoi Denise, Ik denk dat onze reguliere tonijn niet geleverd was die dag, excuses voor het ongemak. Mvg Patrick Pokeyou

Chris van Dam
22 augustus 2022

Was best lekker maar totaal verkeerde bestelling geleverd. Ook zat er ineens hele vage yoghurt saus bij de standaard zalm bowl.

Bob Derix
20 augustus 2022

Voor het eerst een pokébowl die echt niet lekker was. Ingrediënten leken niet vers te zijn en zoveel masago (in één van de twee bestelde bowls) dat het onsmakelijk was. Niet de goede kwaliteit die ik gewend ben van jullie

Ellen
18 augustus 2022
69984UVR
12 augustus 2022

Er waren maar 2 kleine plakjes zalm en avocado bij toen ik Yuzu Salmon had besteld. Daarnaast was de Sojasaus en Wasabi vergeten waar ik extra voor heb betaald. Had direct contact genomen met en werdt goed gemaakt met een 5€ kortingsbon. Of er een volgende keer komt dat betwijfel ik

Ellen
10 augustus 2022

Lekkere bowl, zoals altijd!

-
26 juli 2022

De poke bowls zijn normaal heel lekker, maar er was te weinig saus in de poke bowl wat het minder lekker maakte. Ook de mango was niet lekker.

Furkan
26 juli 2022

Ten eerste niet geleverd op juiste adres, werd paar panden verder bezorgd. Vervolgens ook nog eens onjuiste eten.

Reactie van Poke You

We nemen contact met u op

Anoniem
23 juli 2022

Goed gevuld en erg lekker!

Wil
23 juli 2022

Prima verzorgd en op afgesproken tijd klaar

P verschuuren
23 juli 2022

Helemaal niets op aan te merken. Dit was Top.

Omar
21 juli 2022

De rijst was nog warm! (Wasabi/soya/stokjes was men weer vergeten)

Reactie van Poke You

Wat vervelend dat de stokjes waren vergeten, houd wel rekening dat warme rijst niet erg is bij een pokebowl, betekend dat die nog niet volledig is afgekoeld en recent uit de rijstkoker is gehaald.

Conchi
21 juli 2022

Ik had een opmerking geschreven bij mn bestelling, maar daarmee was niets gedaan. Ik ben vooral blij bet de service.

Tim Kelch
20 juli 2022

Voor de 2e keer op rij ingrediënten vergeten in de pokebowl. Daarbij ook de verkeerde topping erover heen gedaan. Erg slordig.

Petra Horsten
20 juli 2022

Weinig rijst en er zat geen smaak aan. Het leek wel witte rijst zonder smaak. Jammer maar ik heb hem in het verleden beter gegeten bij jullie.

Faas
19 juli 2022

Totaal niet wat besteld was. Mango erin en geen edamame en gebakken uitjes. Jammer. Ondanks dat was de smaak en hoeveelheid wel goed.

Lotte
17 juli 2022

Snelle bezorging. Wel neemt de kwaliteit af van Poke You de laatste maanden. De avocado was ontzettend hard en de zalm stukken enorm groot en voorheen was het allemaal onwijs naar wens. Dit terwijl de prijs toeneemt, is enorm spijtig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poke You

Beste Lotte, Het lijkt erop dat we een niet rijpe avocado hadden gegeven en de zalm in te grote blokjes zijn gesneden, we zullen er beter op letten. Zeker nu de prijzen inderdaad zijn verhoogd door de vervelende inflatie op inkoop. Bedankt voor uw bericht Mvg Pokeyou

Leandros
9 juli 2022

Het was lekker en goed, alleen wat droog omdat de saus er niet bij was bezorgd.

Sonja mostert
8 juli 2022

Eten voor de 3e keer niet compleet geleverd. Pas 3 kwartier later de nalevering gekregen. Er zat nauwelijks saus bij. De ingrediënten waren wel vers, zalm was prima maar op de een of andere manier was er weinig smaak aan. Excuses gehad, keurig briefje erbij maar toch.....

Van Mol
24 juni 2022

Uur wachten, avocado was kei hard

Leticia Amanda de Moura
22 juni 2022

very good and fresh, and delivery was very quick

Fleur
21 juni 2022

De avocado (waarvoor ik extra heb betaald) was vergeten, daardoor had ik ook maar 3 ingrediënten in mijn bowl.

Jeske
20 juni 2022

De sushi rijst was niet gaar en daardoor nog hard. De toppings waren wel lekker.

Sam
20 juni 2022

Duurde heel erg lang, namelijk 2 uur voor een pokebowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RVD
19 juni 2022

Helaas was de rijst niet helemaal gaar bij beide pokebowls.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kiki
19 juni 2022
Tobias
19 juni 2022
Van Riel
19 juni 2022

Dit is mijn eerste bestelling geweest na veel andere plekken geprobeerd te hebben. Ik heb er echt van genoten! Het bestellen online verliep heel soepel en het personeel was heel vriendelijk bij het afhalen.

Claudia
19 juni 2022

Ondanks dat het iets later kwam dan gezegd (en dit telefonisch gemeld werd) hebben we wederom genoten van de heerlijke verse pokebowls

Patty
18 juni 2022
Rianne
18 juni 2022

Dit was mijn tiende en laatste bestelling bij pokeyou tilburg. Kwaliteit is zeer naar beneden gegaan, met name de laatste maanden. Vandaag: - Zalm was gesneden van de goedkopere dunne zijkant van de zalm, in reepjes van 3 a 4 cm ipv mooie vierkante blokjes die er normaal im zaten. - Medewerkers maakten vandaag de bowls terwijl ze waterijsjes aten, zonder enige aandacht voor het product. Ze hingen er maar een beetje bij. Het zag er niet uit. - Bij het ophalen keek de kassamedewerker zogenaamd in de tas (‘alles zit erin’), in de auto merkte ik op dat er geen soyasaus en wasabi in zat, toen ik terug ging was de medewerker zogenaamd verrast dat ik dat meebesteld had, toen bleek echter dat hij geen wasabi had, hij had zeker gedacht dat ik het pas thuis zou opmerken. - o ja, bij bestelling nummer 9 zat er een haar in een vd bowls. Toch hadden we nog een keer besteld, immers 10 euro korting gespaard, en kon een incident zijn, spijt van nu. Meisjes werken met (half) losse haren en als je g

Reactie van Poke You

Hoi Rianne, Het is fijn om een duidelijk onderbouwde feedback te ontvangen van uw bestelling, we kunnen u wel verzekeren dat we altijd verse zalm zijdes bestellen, de manier hoe het word gesneden is erg belangrijk. We hebben de aantekening duidelijker gemaakt op de bon als u kiest voor soyasaus en wasabi zakjes. We sturen u nog een bericht via de email, Mvg Patrick

Leny de Lepper
18 juni 2022

Heerlijk zoals altijd, helaas deze keer geen sojasaus en wasabi meegekregen. Verder alles prima!

Claudia
17 juni 2022

Superlekker! Ga zo door!

ik kreeg oude rijst van gisteren was helemaal hard
17 juni 2022

verse rijst, betere voorbereiding voor opening

E.
3 juni 2022
Anoniem
31 mei 2022

Delivery took almost 2 hours (not even ordered during rush hour) - but tasty as always

Jules Eekelaar
30 mei 2022

3e keer op rij en opnieuw te laat. Deze keer 1 uur. Niet te bereiken want de telefoon gaat direct naar “in gesprek” bij bellen. Goede pokebowl, waardeloze service.

Reactie van Poke You

Beste Klant, Wat vervelend om te horen, ik denk dat de telefoon in gesprek was toen u belde, excuses voor al het ongemak. Mvg patrick

Sabine
23 mei 2022

Helft van bestelling miste. Surimi, saus en rietje zat er niet bij. Heb er wel voor betaald.

Reactie van Poke You

Hoi Sabine, Wat vervelend, we nemen contact met u op Mvg

Nadia Neüman-Game
22 mei 2022

Prima pokébowl: Lekker en vers. Helaas niet de gevraagde mix van rijst en sla gekregen; in plaats daarvan enkel rijst.

Reactie van Poke You

Excuses voor het ongemak, we hebben u een mailtje gestuurd

Bresser
22 mei 2022
Jennifer
19 mei 2022

Heerlijke pokebowl en topservice

Debbie van Beerendonk
16 mei 2022

Smaak was super. Helaas bij 4 poke bowls rijst + sla besteld maar alleen rijst gekregen. Bij 1 poke bowl was ook nog een extra toevoeging vergeten. Jammer, aangezien er wel extra voor betaald is. Verder erg lekker en goed!

Reactie van Poke You

Hoi Debbie, Excuses voor het ongemak, we hebben u een mailtje gestuurd mvg

Max
15 mei 2022

Proteïne was matig. Extra gehaald maar niks van gemerkt. Mochi was op, dus ik kreeg in de plaats ice tea. Frappe was niet te drinken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teun
12 mei 2022

Super als altijd!

Danique
10 mei 2022

Goed gevulde pokebowls! Precies op tijd geleverd, top!

Tara Sas
10 mei 2022

Was erg lekker!!!

Marijke Netten
5 mei 2022

Zoals al velen malen uitstekend vers eten op tijd bezorgt. Heb als vaste klant zonder te bestellen 2 lipton ice tea erbij gekregen. Hoe attend onze dank!! Volgende bestelling deze week nog.

Kayleigh van beek
5 mei 2022

Ik miste helaas de avocado

Reactie van Poke You

Wat vervelend, we berichten u

M. Netten
1 mei 2022

Zo'n heerlijk vers eten snel bezorgt. Zou t liefst iedere dag bij pokeyou bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther De Rooij
1 mei 2022

Heerlijk eten. Goed verzorgd verpakt. Stond al klaar toen ik op kwam halen. Echt een aanrader.

N
30 april 2022
Finn Zijlmans
28 april 2022

Het was echt fantastisch lekker! Alleen zaten er geen stokjes wasabi of soja saus bij dit was wel jammer maar alsnog het was super lekker en echt een cadeautje ✨🫶

Noor
28 april 2022
M. Netten
25 april 2022

Altijd vers heerlijk eten, vriendelijk personeel op tijd bezorgt. Toptent

F
24 april 2022

De avocado was niet goed……. Hij moest nog langer rijpen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
24 april 2022

De poké bowls waren ruim genoeg en mooi gevuld, maar er was niet nauwkeurig omgegaan met de bestelling. We misten bepaalde ingrediënten of er zat juist wat bij wat we niet besteld hadden. Verder duurde het erg lang voordat de bestelling er was, vooral nadat we een melding kregen dat deze onderweg zou moeten zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
23 april 2022
Maikel van Loon
22 april 2022

Rijst was hard veel groen weinig zalm. Hebben een levertijd doorgegeven en het kwam een half uur later zonder tegen bericht

Anoniem
20 april 2022
Rianne
18 april 2022

Dit was de negende keer dat ik deze bestelling plaatste. Deze keer zat er overduidelijk veel minder rijst in dan alle andere keren. Het was niet voldoende voor de avondmaaltijd terwijl een mediumbowl dat voor ons normaal gesproken wel is. De overige ingrediënten waren goed.

Fa
15 april 2022

Lekker en vers. Top zoals altijd.

Marijke Netten
11 april 2022

Er zijn voor mij geen verbeter punten. Ga vooral zo door met bezorgen van heerlijk vers eten, goed op tijd bezorgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja H
2 april 2022

Ik kreeg in eerste instantie de verkeerde poke bowl maar dat werd netjes opgelost met een tegoedbon voor een gratis poke bowl de volgende keer. En daarbij was deze ook weer heerlijk als altijd

Jeroen
2 april 2022
Selma
1 april 2022

Super lekker

Fleur
30 maart 2022

Bestelling was 1,5 uur te laat.

de Graaf
28 maart 2022

De zalm smaakte een beetje gek en smaakte naar een soort van schoonmaakmiddel. Verder was het wel Heerijk. De bezorging was een half uur later dan dat ze eerst zeiden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
27 maart 2022
Julia
27 maart 2022

Bij een poke bowl zat geen avocado terwijl we die wel hadden besteld. Voor de rest echt lekker en goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascal Samuels
10 maart 2022
Han
9 maart 2022

Jammer jullie zijn een vaste klant kwijt! Meerdere keren besteld bij jullie ondanks, dat er vaak iets vergeten werd. Maar bleef het toch een kans geven. Maar vandaag miste ik 2 dingen in mijn pokebowl, terwijl ik extra voor heb betaald. Daarbij was de rijst zoooo droog en smakeloos. Nooit meer!!

Dekkers
7 maart 2022

Ontbrekende ingrediënten, geen bestek waarvoor wel is betaald, haar in het eten. Smaak was niet verkeerd maar duur voor wat je dus krijgt, vooral de ontbrekende ingrediënten..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland Ansems
1 maart 2022

Het was erg lekker, maar de bestelling was 50 minuten later dan aangegeven per mail

Eef Van Der Ven
25 februari 2022
Roy
19 februari 2022

Een uur en een kwartier gewacht op een bestelling, blijkt het de verkeerde te zijn. Uiteindelijk twee uur gewacht op mijn bestelling. Meid aan de telefoon was wel lief en heeft er een bubble tea voor me bij gedaan. Gelukkig kon het eten niet koud worden haha.

Bouchra
18 februari 2022

Mijn bestelling is meer dan 2 uur te laat bezorgd. Vervolgens ontbrak mijn redbull en mijn poke bowl proefde heel vies. Alsof het al heel lang ergens lag te wachten. Voor mij nooit meer de poke bowls bij jullie. Mijn eerste en laatste keer.

Anoniem
17 februari 2022

Eerst wordt de bestelling 55 minuten later bezorgd, zonder even te bellen, dan bel je daarover krijg je een grote mond, dan krijg je je bestelling en hebben ze de opmerking niet gezien en krijg ik opnieuw een grote mond van dezelfde jongen. Wij bestellen hier regelmatig op het werk, maar als het zo moet bestel ik wel ergens anders

Sas
9 februari 2022

Na lange tijd toch weer besteld. De lekkerste bowls ooit! Ruimer met de saus waardoor de bowls niet zo droog waren en zo veel lekkerder!!! Wij waren blij;)

Anne
4 februari 2022

De bezorging was een half uur te laat. De poke bowl was heerlijk.

Tieme Fischer
3 februari 2022

Lekkere poke bowl. Was iets fout gegaan met de bestelling maar gelijk goed opgelost! Bedankt

Jaap
30 januari 2022

Goeie porties, lekker vers

Lil
29 januari 2022

Super lekker goed gevuld

Lieke
29 januari 2022

Heerlijke pokebowls

Bianca Drinkwaard
27 januari 2022

Altijd heerlijk! Supervers! Gewoon de beste Poké Bowl van Tilburg en omstreken 😋 Vriendelijke medewerkers

Melanie
27 januari 2022

Klantvriendelijk, ondanks dat ik niet volledig mijn bestelling ontvangen had werd er meteen nageleverd met wat extra voor excuses. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.

F
25 januari 2022
marian van gorp
25 januari 2022

Ik had de Yuzu Salmon besteld, helaas zat er geen avocado bij wat wel in het gerecht staat beschreven. De Yuzu Mayo had wat mij betreft wat meer gemogen.

M
24 januari 2022

Fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K s
19 januari 2022

Bestelling kwam 2 u na bestellen ps aan ondanks zo snel mogelijk bezorgen. Kregen er een blikje fris bij als excuus wel heel netjes. Pokebowl is de lekkerste van heel Tilburg en zeker voor herhaling vatbaar.

Jolien
14 januari 2022
Bas
13 januari 2022

Goeie porties en perfecte verhouding van de ingrediënten! Bezorger was snel en vriendelijk. Een aanrader!

Harry Pullens
13 januari 2022

Erg lekker weer

Linda
9 januari 2022

Lekker en vers zoals altijd

Dennis Eresh
9 januari 2022

Beste pokebowls van Tilburg❤️

Charlotte
8 januari 2022

Superlekkere pokebowl, goedgevuld! Een grotere bak waardoor de eerste happen er niet langs vallen zou een evt verbeterpuntje kunnen zijn

Eagle Eye
7 januari 2022
Anoniem
6 januari 2022

Lekker pokebowl zeker een aanrader beste van Tilburg!!!!!!

Bago
6 januari 2022
Bram Hendriks
4 januari 2022
Claar
3 januari 2022

Had om 18.45 uur besteld, kreeg bericht dat bestelling er om 19.35 uur zou zijn, prima, uiteindelijk was die er pas om 20.30 uur dat vond ik vrij laat. Andere leverancier belt dan om dit te melden of geeft compensatie in de vorm van drankje of toetje. Is maar een idee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
3 januari 2022

Vriendelijke bediening, heel lekkere poke bowl (pittige tonijn), snelle service.

E
1 januari 2021
Emanuelle
28 december 2021

Na 1,5 uur heb ik contact gezocht met poke you omdat de bestelling nog niet was geleverd. Ik heb telefonisch contact gehad en begrepen dat er een ongeluk is gebeurd met de bezorgers. Super vervelend dat is complete overmacht. De persoon aan de telefoon vertelde mij dat er een nieuwe bestelling was gedaan en dat deze alsnog bezorgd zou worden. We hebben de hele avond gewacht en helaas geen bestelling in ontvangst kunnen nemen. Toen ik opnieuw telefonisch contact wilde opnemen kreeg ik het bericht dat het nummer niet meer in gebruik is. Een ongeluk is ontzettend vervelend en ik hoop dat de bezorger in kwestie ongedeeerd is. Echter was een update zou fijn geweest. We hadden het worst case scenario (wat dit is) ook zelf op kunnen halen. Ik ga er vanuit dat het bedrag door de omstandigheden volledig wordt terug betaald.

Rianne
28 december 2021

De rijst was deze keer te plakkerig en hard: grote brokken ipv ‘plakkerige losse’ rijst. De andere ingrediënten waren prima

Niki
27 december 2021

Hij was weer heerlijk! Vond alleen de rijst iets minder smaken, wellicht een tikkeltje te kort gekookt. De bezorger was heel vriendelijk :)

Zeva
27 december 2021
Anne
27 december 2021

Lekkere poke bowl!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
24 december 2021

De portie is groot, goed gevuld. En de bezorger t leukste

M
21 december 2021

Op tijd bezorgd en portie M is meer dan genoeg. Ze vullen de bak goed!

Olivier
20 december 2021

Heerlijk gegeten!

T. B.
20 december 2021

Een grote pokebowl besteld met kip EN garnalen. Een kleine pokebowl gekregen zonder garnalen. Maar wel bijna 16 euro laten afrekenen. Moeilijk hè, lezen.

Mike
19 december 2021

Bestellen hier met regelmaat en naast dat het eten erg lekker is, is de service hier heel erg goed en zijn de bezorgtijden snel. Als er perongelijk een foutje wordt gemaakt wordt dit ontzettend netjes en klantvriendelijk opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zirien
19 december 2021
Joshua
18 december 2021
Kirsten
16 december 2021

Gemarineerde tonijn vergeten na 2 uur wachttijd. Kan gebeuren maar jongen aan de telefoon was bot en zou mij terug bellen na het spreken van de manager maar is niet meer gebeurd.

Simon
14 december 2021

Heerlijke fish dish!

Rianne de Kruif
13 december 2021

heb ik geen

Sara
13 december 2021

Ondanks dat ik had aangegeven dat ik als topping lente uitjes wilde, zat dit er niet bij of op. De dressing heb ik ook niet gezien of geproefd. De bezorging was goed, een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenna
6 december 2021
Zakaria almisto
5 december 2021
Fabienne Goddijn
3 december 2021

Onze bestelling was opnieuw niet compleet. De vorige keer werden de pannenkoekjes vergeten en deze keer kregen we ons blikje cola niet. Toen ik de winkel belde om dit door te geven werd er niet opgenomen.

Rianne Huijgens
3 december 2021

Zalmstukjes waren deze keer van mindere kwaliteit: weinig blokjes en veel dunne stukjes en ook ‘bruine’ stukjes zalm. Verder was het prima.

J. Voll
2 december 2021

Vers en verrukkelijke pokébowl Keurige prijs/kwaliteit verhouding

Lian
27 november 2021

Veel te veel bonen en mais maar bijna geen zalm. En erg droge rijst

Marone Van Wanrooij
27 november 2021

De verse tonijn waar ik extra voor had betaald was helaas vergeten.. voorderest was het lekker

-
26 november 2021

Super snel en heerlijk!

Roos
24 november 2021

Heerlijke pokebowl! 10 minuutjes te vroeg afgeleverd maar heerlijk! Ik vroeg om wat extra wasabi en kreeg dit ruimschoots.

Henk
24 november 2021
Claar
22 november 2021
Ans Wouters
18 november 2021
Parash
15 november 2021
Anouk
10 november 2021

Altijd heerlijk! Super vers. Goed verpakt. Niks op aan te merken.

Bianca Drinkwaard
10 november 2021

1e keer Poke Bowl op aanraden van collega… Heerlijk! Alles supervers!!! Nieuwe verslaving, gaan we zeker vaker doen!!!

Ecesu Ert
9 november 2021

Great taste and really nice delivery! Thank you!

Badr bouzidi
9 november 2021
M Netten
9 november 2021

Superlekker eten bestel er vaak.

Linda Brokken
7 november 2021
Gerard
4 november 2021
Vermeer
3 november 2021

Er zat 1 ingredient niet in wat wel besteld was. Wij vinden de prijs redelijk aan de hoge kant.

Annemarieke
31 oktober 2021

Heerlijke, goedgevulde pokebowl!!! Bezorging was te laat met belde beetje op met excuses en een juiste tijdsinschatting! Fijne service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ferdinand
28 oktober 2021

Lekkere poke bowl !

Ernesto
25 oktober 2021

Lekker en voedzaam !!

Pauline
24 oktober 2021

Was weer erg lekker!! Levering was keurig op tijd, zoals altijd een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
20 oktober 2021

Mochi was echt heel erg lekker En de poke bol was erg lekker !! Miste alleen de wasabi en sojasaus moet ik die los bestellen ?

saskia
14 oktober 2021
Ikrame
10 oktober 2021

Het was heerlijk!! Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ook snel bezorgd.

Therese
8 oktober 2021

Echt super lekkere pokeabowl!

Tvdv
1 oktober 2021

Geweldig als altijd!

Kim
29 september 2021

Bestelling klopte niet helemaal(verkeerde rijst optie), zaten restjes van andere topings bij die ik niet had besteld en de porporties waren nogal oneven toegevoegd(van het ene veel meer dan het andere). Verder wel prima.

PokeYou
28 september 2021

Heerlijk vers gezond eten bestel heel vaak.

Hans
28 september 2021
K.J. van Dongen-Hes
26 september 2021

Voor 2e x op rij, miste we dingen als we een eigen pokebowl samen hadden gesteld. Erg jammer, want daar betaal je wel extra voor. Dit keer miste we 3 dingen, waardoor er uiteindelijk een halve pokewbowl achter bleef. Wel is de kwaliteit altijd goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BF
23 september 2021
SVen
20 september 2021

Smaakt goed, snelle en super aardige bezorgster!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlous
19 september 2021

Wij zijn altijd erg tevreden over de poke bowls. Wel vinden we de laatste paar keer de rijst te klonterig en te weinig saus. De hoeveelheid vis was deze keer minder dan we gewend zijn.

Maud
18 september 2021

Lekker eten, goed geholpen!

Fransje
16 september 2021

Snel geleverd en heerlijk! Zo vol met lekkere verse producten, jammie

Izaak
11 september 2021

Ik had een poké besteld met garnalen en kip en kreeg alleen kip wat ik jammer vind. Voor de rest smaakte alles super. En ga ik voor de volgende keer andere sausjes uitproberen ben niet echt fan van deze teriyaki saus.

Jan
10 september 2021

Ik had rode ui maar thuis bij aankomst zat er rode biet op. Ook zat er niet de juiste saus op helaas.

Ans
9 september 2021

Heerlijke lunch die Yuzu Salmon!

Michele
8 september 2021

Alles stond op tijd klaar. Ik kon gratis soja en wasabi erbij krijgen. Een heerlijke combinatie met verse ingrediënten. Voldoende voor 1 persoon. Voor mij een vervelende locatie maar voor af en toe rij ik er graag naar toe.

Anoniem
6 september 2021

Helaas was de bezorging 1,5uur later en vergeten ze dingen bij je zelf samengestelde poke bowl waarvoor je extra betaald..Dat is heel vaak zo, daarom zet ik bij de opmerking bij KIJK GOED wat ik heb gekozen. Is niet goed gegaan. Is gewoon jammer. Maar het was wel lekker.

Cécile
3 september 2021

Heerlijke poke! Je wacht er een tijdje op maar als je het goed planned is dat prima te doen :) Zeker voor herhaling vatbaar!

Yvonne
1 september 2021

Erg lekkere en verse pokebowl. Heldere communicatie en gewoon helemaal top!

Rebecca
29 augustus 2021

De pokebowls waren weer goed gevuld en smakelijk. We had 2 "design your own" pokebowls besteld. Op mijn pokebowl zat een rood poeder wat ik niet besteld had en wat vrij pittig van smaak was. Verder hadden we beiden twee verschillende sausjes gekozen, maar we konden amper tot geen saus terugvinden. Helaas, volgende keer hopelijk weer beter

Marja
28 augustus 2021

Prima als altijd

Benjamin
26 augustus 2021

Pokebowl beste van tilburg alleen jammer dat ze mijn extra tonijn waren vergeten

Sven
26 augustus 2021
Sinan
26 augustus 2021

Top maaltijd

Hans
24 augustus 2021
maka abdo
23 augustus 2021

ik heb met mijn eet bestelde zalm en ik heb dat voor betaald 2,50 ik vind dat eigenlijke niet leuk jullie hebben zomaar 2,50 euro gepakt

Johan
21 augustus 2021

Altijd prima spul, en ondanks drukke dagen snel geleverd! Klein puntje van verbetering: met enige regelmaat zit er extra sla bij, terwijl aangegeven wordt dat dit niet hoeft.

Dirk
21 augustus 2021

Goeie dish!

Simon
20 augustus 2021
Stefan
17 augustus 2021

De poke bowl was lekker en gevarieerd. Zat er vol van. Een medium is genoeg voor 2 personen

Slim albaher
17 augustus 2021
Shiva
15 augustus 2021

Heerlijke bowl. Vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marone Van Wanrooij
15 augustus 2021

Alles was heerlijk, helaas bij 1 poke bowl de dressing vergeten waardoor die redelijk droog was. Dat was jammer.

Rebecca
8 augustus 2021

De smaak en hoeveelheid zijn goed! De bezorging zou er met 45 minuten zijn, iets later belde de bezorger heel netjes dat hij ongeveer 5 minuten later zou zijn (hij had om moeten rijden). Ook bij aankomst verontschuldigde hij zich nog. Super netjes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Walter Pandiani
7 augustus 2021
Gurel grill company
5 augustus 2021
Zz
3 augustus 2021

Altijd echt super lekker!! Favo plek voor pokepowl in Tilburg

Tvdv
3 augustus 2021

Super zoals altijd!

Frank
31 juli 2021
Tilburg
29 juli 2021

Zoveelste keer dat er gewoon zonder sausjes geleverd wordt. Bij vermelding aan de telefoon is het antwoord: “Er werkt een nieuw iemand die het niet snapt.” Vervolgens hangt mevrouw gewoon op onder het mom dat haar baas haar belt. Belachelijke werknemers! Bezorging duurt vaak wel wat langer, maar hier kunnen de bezorgers zelf waarschijnlijk niet veel aan doen als ik zie hoe het er in de keuken aan toe gaat. Verder dus niks op de bezorging aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poke You

Beste klant, Mijn oprechte excuses voor alles wat er is gebeurd. De persoon in kwestie is niet meer werkzaam bij Poke You Tilburg. Zou u a.u.b. contact met ons willen opnemen via info@pokeyou.nl Wij willen het graag goed maken met u.

Sirien Marwan
28 juli 2021

Lekkere poke bowl en vriendelijke eigenaar

Lieke
26 juli 2021

Heel vriendelijk waren iets later maar hebben netjes gebeld en hun exuses aangeboden top service. Niet de laatste keer dat ik heb besteld

Poblano Zamorano
26 juli 2021
Charlie
25 juli 2021
auto99
22 juli 2021

pokebowl was heerlijk. klein verbeterpuntje is de bezorging die was 0.45 min te laat.

Nikki
21 juli 2021

Super lekkere, verse poke bowl! Hele snelle bezorging, super fijn!

Tvdv
19 juli 2021

Zoals altijd geweldig

Anjem
19 juli 2021

Lekkere bowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
18 juli 2021

Heerlijke poke bowl! Erg vers!

Fleur
17 juli 2021
Clemens Perquin
16 juli 2021

We zouden graag op de verpakking zien welk gerecht wat was. Nu werd het uitproberen.

Henk
13 juli 2021

Je krijgt veel voor wat je betaald en daar hou ik van!!

Van der Linde
12 juli 2021

Verukkelijk en heel veel!! De vorige keer hadden we ook lange maar nu veel meer. Miss de vorige keer medium gekregen? Maar goed, we komen zeker terug. Een echte aanrader!

Tvdv
12 juli 2021

Dit was echt een van de beste! En ik eet hier echt vaak en altijd geweldig en super service!

Erik
11 juli 2021

Was weer super lekker. Best poke in town!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasper
7 juli 2021

Lekkere bowl, goed gevuld.

Sooph
3 juli 2021
Lina
1 juli 2021

Echt super lekker!!

Claudia
30 juni 2021

Weer overheerlijk 😋 Lekkerste van Tilburg

Sharon
30 juni 2021

Het was erg lekker en ondanks de drukte blijft de service top

Benjamin
30 juni 2021

Bestelde vroeger altijd bij Poke and More maar na hier geprobeerd te hebben ga ik nooit meer terug naar Poke and More. Porties veel groter bij Poke You inclusief de vis.

Radovan Borkiatanevevovski
29 juni 2021
Hedi
28 juni 2021

Ik had om 1600u een bestelling geplaatst voor 18.00u. Helaas heb ik alsnog 40 minuten op mijn eten moeten wachten. Normaliter niet heel erg maar nu was mijn werkpauze al voorbij. Gelukkig maakte de overheerlijke poke bowl het weer helemaal goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sacha
27 juni 2021

Altijd heerlijk! Goed gevuld, en lekker vers. En een super bezorgster. Door weer en wind! Heeft nu al twee keer drijfnat aan mijn deur gestaan. En altijd even vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kyle
23 juni 2021
Guztavo
20 juni 2021

Good dish!

Lina
20 juni 2021

Echt super lekker! Goed gevuld en de kwaliteit van de ingrediënten was ook super. Ik had een medium bowl, maar zat helemaal vol. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Drunen
19 juni 2021

Al meerdere malen besteld hier. Super lekkere en goed gevulde pokebowl. Een echte aanrader.

Linsey
19 juni 2021
R Hoofs
18 juni 2021

Bezorger was precies op tijd. Heerlijk verse ingrediënten. Lekker fris met dit warme weer

Joni de Graaf
18 juni 2021

Ik bestelde om 16:30 en kreeg toen een bericht dat ik mijn pokebowl om 17:40 zou ontvangen, nou prima het zal wel druk zijn dacht ik. Vervolgens heb ik mijn pokebowl pas om 18:25 gekregen. Zonder ook maar iets van excuses of een berichtje. Verder smaakte het weer fantastisch dus dat was fijn, maar ik baalde ontzettend van de lange bezorgtijd!!

Tara
17 juni 2021

Goede service! Online aangegeven graag om 16.00 uur bezorgen ivm werk. Eerste bezorgtijd wat ik aan kon klikken. Bleek dat de eerste bezorgtijden eigenlijk pas vanaf 17.00 uur kon. Toch konden ze iets regelen waardoor ik om 16.15 mijn bowl had en op tijd naar mijn werk kon!! Bedankt!!!

Zirkovic
14 juni 2021
Maes
13 juni 2021

Vriendelijk personeel Lekker vers eten Zeker voor herhaling vatbaar

Anoniem
13 juni 2021

Heerlijk!

Samir Belgaraoui
12 juni 2021
Suzanne
11 juni 2021

Het eten is heerlijk, maar jammer dat door drukte het eten 25 minuten later bezorgd werd dan opgegeven.

Ruby
11 juni 2021

Zeer rijkelijk gevulde pokebowl. Goede kwaliteit, alles vers, zeker voor herhaling vatbaar!

H. Steenwijk
10 juni 2021

Aanhoudend goede kwaliteit: vers, goede smaak en royaal gegarneerd. Smaakt weer naar meer.

Monique
5 juni 2021

Heerlijk

Elles
1 juni 2021

Lekker en gezond

Rica
23 mei 2021

Super lekkere pokebowl en cheesecake!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tvdv
19 mei 2021
Khalid
16 mei 2021

Ik had de pokebowl met kip besteld en krijg veel te veel mango en ananas erbij. 1/3 van de bak was fruit en bijna geen kip.Voor mij niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle
12 mei 2021
Chantal
12 mei 2021

Heerlijk gegeten

Miriam
9 mei 2021

Was onze eerste ervaring, maar het was erg lekker! Het zag er ook heel smakelijk uit.

susan
7 mei 2021

Echt super lekkere pokebowls, en geweldige service! Eerder was er iets mis gegaan met een bestelling, en kregen we een waardebon voor 2 nieuwe bowls helemaal gratis! Echt super goede service, en heerlijk verse producten. Bezorging precies op tijd

Petra
7 mei 2021

Ik had gevraagd of de sausjes apart konden omdat ik het niet lekker vind als er een enorme klodder mayo op zit. Helaas was dat laatste toch het geval. Dit is de vorige keer ook al mis gegaan. Misschien in het vervolg toch ook even de opmerkingen die de klant maakt lezen?

Tvdv
6 mei 2021
Ba stof
4 mei 2021

Lekker gevulde bowl

Danielle
3 mei 2021

Het was weer heerlijk, alleen de mayo moest apart en dat was niet gebeurd.

Tvdv
1 mei 2021
Zouzou
29 april 2021
Marijn
28 april 2021

Heerlijk gegeten voor een top prijs!

Marja
26 april 2021

Heerlijk als altijd

Hamzaoui
19 april 2021
Teun
18 april 2021

Zoals altijd super! Small is groot genoeg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelle de Graaf
17 april 2021

Was zelf niet heel erg fan van de saus maar dat is misschien ook een beetje eigen fout. Bezorger was een half uur te vroeg, niet erg handig.

Xxx
15 april 2021
Jonathan Sol
11 april 2021

Het was zeer lekker en snel bezorgd

Natasja
7 april 2021
Yvette
6 april 2021

Heerlijke pokebowl! Vers, portie groot genoeg, bezorging op tijd en super van smaak!

Claar
5 april 2021

Heerlijke bowls en super snel bezorgd

Burki Amaretti
5 april 2021

Lekkere poke bowl, goed gevuld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
2 april 2021

Bezorging was top!

Susan
30 maart 2021

Erg tevreden over zowel de kwaliteit als het contact. Eerder hadden we iets niet mee geleverd gekregen bij de bestelling, wat super goed is opgelost en we een nieuwe bestelling volledig gratis kregen! Echt goede service, snelle bezorging en belangrijkst: heer-lijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
29 maart 2021
Bart
28 maart 2021

Ruim 40 min later. Kan een keer gebeuren

Reem
22 maart 2021
Ermin Sabotic
15 maart 2021
Toy
15 maart 2021
Jack
14 maart 2021

Mooie bowls die goed smaken en eventueel ook zelf kunt samenstellen. De Mochi cheesecake is wel zeer karig; 1 piepklein bolletje voor €2.50

Reactie van Poke You

Beste Jack, Hartelijk dank voor je recensie. Naar aanleiding van uw recensie en dat van andere hebben we besloten per ingang van aankomende week 2 bolletjes strawberry cheesecake te serveren voor dezelfde prijs. Kom je snel weer langs? Dan hebben we er 1 van het huis gereed staan voor je. Met vriendelijke groet, Team Poke You Tilburg

Rozajac
13 maart 2021
Najat
13 maart 2021

De pokebowls zijn erg lekker en goed gevuld. Je proeft en ziet dat de ingrediënten vers zijn. Zeker voor herhaling vatbaar!

Jonathan
6 maart 2021

Het was een lekkere poke bowl :)

Irene
6 maart 2021

Weer heerlijk gegeten! Rijkelijk gevulde poke bowls klaargemaakt door een team van super vriendelijke en attente mensen.

Martijn
5 maart 2021

Lekker en snel!

Majdedin
2 maart 2021

Lekkere poke bowl en goed gevuld. Heerlijk!

Best poke bowls
1 maart 2021

Nice and so much !!

Brenda
28 februari 2021

Erg goed!

Bert & Francie
27 februari 2021

Super lekker gegeten, heerlijk vers en een mooie combinatie van smaken, medium is meer dan groot genoeg voor een normale tot grote eter ... zeker voor herhaling vatbaar, dus wij zeggen... tot gauw!

Lotte
24 februari 2021

Het was weer heerlijk!!!!

Marthe
23 februari 2021

Ik vind de pokebowls echt super lekker. Maar van de 6x dat ik iets besteld heb heb ik 1 of 2 keer precies gekregen wat ik bestelde. Deze laatste keer bieten ipv rode kool, witte rijst zonder sla ipv met sla, geen sesam en geen teriyakisaus. Beetje slordig. Maar de bowls zijn zo lekker dat ik toch telkens blijf bestellen.

Daan
18 februari 2021

Heerlijke poke bowls, De pokebowls waren goed gevuld met veel verse ingrediënten en veel verse zalm. Zeker een aanrader.

Niki
15 februari 2021

Heerlijk en een super service!

Esther Heessels
13 februari 2021

Heerlijk gegeten! Grote porties, bakje zat goed vol. Tot binnenkort!

Laura
12 februari 2021

Helaas hebben wij twee precies dezelfde pokebowls gehad, terwijl wij wel verschillende hadden besteld. Verder was de pokebowl erg lekker, misschien iets te veel zeewier, maar dat verschilt per smaak

Erik
12 februari 2021

Wederom heerlijke poké bowls en snelle levering.

Isho
6 februari 2021
Brian berhayem
3 februari 2021
Sophia
3 februari 2021

Heeeerlijk! Goed gevulde pokebowl, je proeft dat het super vers is. We bestellen hier vaker en het is altijd goed!

Anoniem
1 februari 2021

Snelle bezorging en heerlijke verse bowls. Zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Noortje
31 januari 2021

Gezond én lekker! Zo fijn dat je voor zilvervliesrijst kunt kiezen.

Fleur
29 januari 2021

Erg lekker en netjes optijd bezorgd. Helaas had ik een bowl met bruine rijst en sla besteld en ontbrak de sla. Ook was de avocado die er in zat niet klein gesneden, dit maakte het wat onhandig om te eten

Chris gardner
28 januari 2021

This is awesome. Looking forward for my next order!! This is great !! Yeah!

Sharin
26 januari 2021

Hele goed service, makkelijke communicatie en superaardige werknemers! Topzaak!

سمير
20 januari 2021

Lekkere poke Bowls!!

Amarins
19 januari 2021

Het was heerlijk! Best poke bowl in town :)